.......

...

Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013

Σε 3 ώρες και 15 λεπτά στη Θεσσαλονίκη.


Να το δούμε και να μην το πιστέψουμε. Γιατί όλο υποσχέσεις ακούμε και τίποτα δεν βλέπουμε. Χρόνια τώρα ακούμε σε χρόνο ρεκόρ θα πηγαίνουμε στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα στα εκδοτήρια σε ρωτάνε ποια αμαξοστοιχία θέλετε. Τους λες την πιο γρήγορη, πληρώνεις περισσότερα χρήματα και στο τέλος 5 ώρες και κάτι κάνει η κανονική αμαξοστοιχία και 5 ώρες και κάτι η γρήγορη. Και αν τυχόν και παραπονεθείς σου απαντούν.
Αφού γίνονται έργα. Όταν όμως είσαι στα εκδοτήρια δεν σου λένε κάτι τέτοιο.Απλά σου παίρνουν τα λεφτά.
Τώρα σύμφωνα με το ΑΜΠΕ τα τρένα θα είναι ταχύτατα.
Διαβάστε την ανακοίνωση:

“Σε 3 ώρες και 15 λεπτά θα εκτελείται η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και σε 1 ώρα και 50 λεπτά η διαδρομή Πάτρα – Αθήνα, μετά την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων, γνωστοποίησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά στον άξονα Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους περίπου 710 χλμ., υλοποιείται σταδιακά διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή ως εξής:
Τα 489 χλμ. ή ποσοστό 69,5% έχουν ήδη ολοκληρωθεί. Υπολείπεται η εκτέλεση εργασιών ανάταξης της σηματοδότησης και της ηλεκτροκίνησης εντοπισμένων τμημάτων που έχουν υποστεί σημαντικές δολιοφθορές, βανδαλισμούς και βλάβες.
Τα 180 χλμ. ή ποσοστό 25% βρίσκονται σε προχωρημένη φάση κατασκευής. Σημειώνεται ότι τα τμήματα αυτά είναι τα πλέον δυσχερή τμήματα του άξονα, καθώς διέρχονται από εδάφη με έντονο γεωγραφικό ανάγλυφο, που απαιτούν την κατασκευή μεγάλου μήκους σηράγγων και σιδηροδρομικών γεφυρών.
Τα 28 χλμ. ή ποσοστό 4% βρίσκονται σε φάση έναρξης εκτέλεσης ή δημοπράτησης των βασικών έργων υποδομής.
Τα 11 χλμ. ή ποσοστό 1,5% βρίσκονται σε φάση σχεδιασμού.
Για το τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, συνολικού μήκους περίπου 219 χλμ., προβλέπεται και υλοποιείται σταδιακά μονή ηλεκτροκινούμενη γραμμή.
Επίσης, το έργο της σιδηροδρομικής διασύνδεσης του νέου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Αλεξανδρούπολης, προϋπολογισμού 2 εκατ. ευρώ, βρίσκεται στη φάση της ανάθεσης.
Σε εξέλιξη βρίσκονται και οι μελέτες και τα έργα για τη σύνδεση των λιμένων της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, σύντομα θα δημοπρατηθούν οι υπολειπόμενες εργασίες σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και τηλεπικοινωνιών του τμήματος Πειραιάς – Αθήνα – Τρεις Γέφυρες, εκτιμώμενου προϋπολογισμού δημοπράτησης 16 εκατ. ευρώ, ενώ το σύστημα ραδιοκάλυψης GSM-R στον σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕ/Π έχει υπαχθεί στη συμφωνία μεταξύ του Δημοσίου και της Siemens.
Τέλος, σύμφωνα με τον κ. Σπηλιόπουλο, προωθείται η δημοπράτηση σημαντικών μελετών μελλοντικών έργων που αφορούν:
Τη σύνδεση του δικτύου με τον λιμένα της Καβάλας.
Την αναβάθμιση της γραμμής Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα.
Την υπογειοποίηση του τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα από την έξοδο του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών έως τις Τρεις Γέφυρες.
Νέα σύνδεση του Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών με τη γραμμή του ΟΣΕ, παρακάμπτοντας το κέντρο του Μενιδίου.
Αναβάθμιση της γραμμής Θεσσαλονίκη – Στρυμόνας -  Προμαχώνας και σύνδεση με τον 6ο προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης.
ΠΗΓΗ- http://now24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου